PLN
EUR
RUB
USD
 
русский
Regulamin

 

„ALBERTUS” Wojciech Nierodzik
NIP 542-189-37-13, Regon 050425150

 

   Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie handlu artykułami gospodarstwa domowego. Przy doborze oferty nie sugerujemy się tylko ceną, istotne jest dla nas Twoje zadowolenie. Dlatego proponowane produkty wyróżniają się optymalnym stosunkiem jakości do ceny. Aby zapewnić szybką dostawę, każdy zakupiony przez Ciebie przedmiot jest wysyłany w przeciągu jednego dnia roboczego. Jest to możliwe, ponieważ ilość oferowanych przez nas przedmiotów odpowiada naszym stanom magazynowym. 

 

Zasady współpracy


Realizacja zamówień:
-------------------------------------------------------------------

   W przypadku zakupu kilku przedmiotów za przesyłkę kurierską płacisz tylko raz. Zakupy powyżej 199 zł są dostarczane na nasz koszt. Wszystkie przesyłki są wysyłane kurierem DPD.


Gwarancja:
-------------------------------------------------------------------------


   Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją od daty zakupu przez klienta na podstawie paragonu lub faktury Vat. Gwarantujemy wymianę lub naprawę wszystkich przedmiotów, które będą wykazywały wady materiałowe, konstrukcyjne lub wykonawcze podczas normalnego użytkowania w gospodarstwie domowym zgodnie z tym, co opisano w instrukcji użytkowania. Wyklucza to uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użycia, przegrzania lub nadużycia, upuszczenia naczynia lub celowego uszkodzenia.


Reklamacje i zwroty:
-------------------------------------------------------------------------

   Rozpatrywanie reklamacji dotyczących wad sprzedawanych produktów obejmuje następująca procedura:

1) Na wszelkie produkty, z tytułu niezgodności towaru z umową, zakupione udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

2) Każdy klient również ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 14 dni od ich wydania, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827). Zwracany towar musi być pełnowartościowy. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży (paragon lub kserokopię faktury) oraz wypełniony i podpisany dokument odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Po otrzymaniu i przyjęciu pełnowartościowego towaru zwrócimy kupującemu kwotę równą cenie zakupu zwracanego produktu oraz doliczone wcześniej koszty przesyłki - nie dotyczy wysyłki poza granice RP. Jeśli kupujący otrzymał fakturę VAT zobowiązany jest odesłać kserokopię faktury łącznie z oddawanym produktem – otrzyma wówczas fakturę korygującą. Kupujący zobowiązany jest podpisać kopię faktury korygującej i odesłać ją na nasz adres firmy . W przypadku reklamacji należność zostanie przekazana na rachunek bankowy kupującego w terminie do 14 dni roboczych od daty przyjęcia towaru przez sprzedającego (paragon). W przypadku wystawiania faktury korygującej zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni roboczych od otrzymania podpisanej korekty.

3) Wszystkie paczki z reklamacją prosimy odsyłać na nasz adres. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

4) W postępowaniu reklamacyjnym klient może żądać doprowadzenia rzeczy do stanu, w którym będzie ona zgodna z zawartą umową przez nieodpłatną naprawę bądź wymianę na nową. Jeżeli jednak jest to niemożliwe bądź uciążliwe dla klienta może on odstąpić od umowy (otrzymując zwrot pieniędzy) albo żądać obniżenia ceny.

 

  Odstąpienie od umowy

1.Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem naszej firmy, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów:

1) związanych z wyborem przez konsumenta sposobu dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, wtedy firma „Albertus” nie jest zobowiązana do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

2) bezpośredniego zwrotu rzeczy, chyba że nasza firma zgodziła się je ponieść.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.

3. Konsument może odstąpić od umowy, składając firmie „Albertus” oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

5. Firma „Albertus” niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 

6. Firma „Albertus” może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do firmy „Albertus” niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zasady reklamacji dotyczące uszkodzeń transportowych

SPRAWDŹ SWOJĄ PACZKĘ PRZY KURIERZE! W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru i chęci reklamowania go niezbędny będzie Ci protokół szkody spisany z kurierem, preferowany czas spisania protokołu to moment doręczenia paczki. UWAGA! Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone, a protokół nie zostanie spisany w momencie doręczenia reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, dlatego jeśli kurier wręcza Ci "potarganą, pogniecioną, zniszczoną" paczkę koniecznie sprawdź jej zawartość;

WYPISUJ DOKUMENT Z KURIEREM! W dokumencie muszą znaleźć się wszystkie cechy uszkodzenia, oznakowania, wyglądu paczki, zadbaj o to, aby kurier dokładnie, zgodnie z rzeczywistym stanem opisał zaistniałą sytuację, pamiętaj, że podpisujesz się pod dokumentem, jeśli zabraknie w nim informacji dotyczących opakowania towaru lub jego uszkodzeń, reklamacja może zostać odrzucona.

 


Faktury VAT:

-------------------------------------------------------------------------


Standardowo do każdego zakupionego towaru otrzymujecie Państwo paragon, a na życzenie klienta wystawiamy FAKTURĘ VAT.